a
0
Vásárlási infó

Honlapunkon a termékek mellett a csomagküldő szolgálatunk áfát is tartalmazó diszkont árai szerepelnek.

 

 

Webáruházunk kizárólag Magyarország területére vállal teljesítést.
Webáruházas rendelésnél személyes átvételre nincs lehetőség!

 

A szerződés nyelve magyar.

 

Szerződéskötés feltételei

 

A megérkezett rendelés 48 órán belül visszaigazoljuk. Abban az esetben, ha a visszaigazolás nem történik meg akkor nem minősül szerződéskötésnek. 
Az e-mail-ben küldött visszaigazolást 2 évig elektronikusan tároljuk (elektronikus szerződés) és bármikor visszakereshető és nem minősül írásbeli szerződésnek.

 

Vásárlás menete 

 

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, akkor a termék melletti kosár gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel.

 

A kosár tartalma

 

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele. A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg - böngészés közben is - nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Ha ki akarunk venni valamit a kosárból, akkor a kosár tartalma ablakban a termék sorának a végén „x” nyomógombbal törölhetjük az adott terméket. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. Mindaddig nem kerül feldolgozásra a megrendelésre, amíg Ön a Megrendelő adatait nem adta meg. Kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan (mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni. Ki kell választania, hogy milyen módon kíván fizetni. A böngészés befejezése után a „Megrendelés Küldése” gombra kell kattintani. A csomagfutár sms értesítőt küld a várható érkezés időpontjáról. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek, amelyen a vevő címe megegyezik a szállítási címzettel. Ha a szállítási cím és vevő nem azonos, kérjük, töltse ki a számlázási adatokat is. Ebben az esetben a számlán az itt feltüntetett adatok fognak szerepelni. Technikai hiba vagy téves adatbevitel esetén (Pl. 1 db helyett 11 darabot ütött be) visszalépéssel (böngészőben vissza nyíl) vagy módosítással az adott termék mennyiség oszlopában (fel-le nyilakkal) javítható a hiba.

 

A rendelés elfogadása

 

A rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt egy emlékeztető e-mailben tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt 2 munkanapon belül.

 

Értesítő e-mail a csomag érkezéséről

 

Miután a szállításra előkészített csomagot átadtuk a futárszolgálatnak, küldünk Önnek egy értesítő e-mailt, amelyben arról tájékoztatjuk, a csomagot átadtuk a futárszolgálatnak

A beérkezett megrendelés teljesítésekor csomagolási költséget nem számítunk fel.

A Webáruház Csomagküldő szolgálatánál rendeléseit telefonon és e-mailben is leadhatja:

 A rendelés@fisch.hu vagy a contact@fisch.hu e-mail címekre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat. A megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, emelet, ajtó, város és irányítószám), egy telefonszámot, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből átmenetileg nincs készlet, vagy nem az Ön által rendelt méretben, ízben, színben stb. nincs készleten). A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést a megadott telefonszámon visszaigazolunk, ezért ha nincs a rendelésben telefonszám megadva, vagy azon nem tudjuk a megrendelőt elérni, a megrendelést semmisnek tekintjük.

A 06-34/337-142 vagy a 06-34/312-496 telefonszámokon munkaidőben (H-P:8-16:00 óra között) munkatársunk felveszi a rendelést.

 

Személyes adatok módosítása

 

A csomagcímke készítő és a Számlázó program is az elsőként megadott adatokkal dolgozik, melynek módosításait nem veszi észre. Gyakori probléma az egy e-mail címről elküldött több, különböző címre történő megrendelések eljuttatása. A kérésünk az, hogy bármilyen változás történik (telefonszám, e-mail cím, lakhely) kérjük, jelezze ezt nekünk, hogy garantáltan célba érjen csomagja! E jelzés háromféle módon történhet: 1. telefonon, a 06-34/337-142; 06-34/312-496 számokon, 2. e-mail-ben a rendelés@fisch.hu, contact@fisch.hu címen, 3. a megrendelés megjegyzés rovatában feltüntetve vagy a rendelés leadása közben a szállítási cím módosításával.

 

A termékek szállítási módja

 

Cégünk igyekszik a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni, de a kiszállítás minőségét a maximálisra növelni. A csomagokat az Express One mellett már a Sprinter futárszolgálattal is szállítjuk.

Az Express One vállalja, hogy csomagokat az átadást követően a következő munkanapon kiszállítja az ország teljes területén. Előre megadják címzettjeik részére azt a 60 perces időkaput, amikor futáruk várhatóan érkezni fog. Első sikertelen kézbesítés esetén a futár kísérletet tesz a csomag újbóli kiszállítására a következő munkanapon. Kiegészítő szolgáltatásaik között szerepel, hogy a címzettnek a kézbesítés pillanatában lehetősége van eldönteni, hogy a termék értékét készpénzzel vagy bankkártyával kívánja rendezni. A bankkártyás fizetési igényt nem kell a megrendeléskor jeleznie. Az utánvét kezelési díjon felül nem jár egyéb költséggel. A megújult nyomon követési rendszer segítségével a címzettek gyorsan és kényelmesen, saját otthonukból, vagy akár okos telefonjukról kezelhetik csomagjaik kézbesítését. Online portálukon (https://tracking.expressone.hu/) pillanatok alatt pontosan értesülhetnek a futár érkezéséről. Csomagok után a 06-1/8777-400 ügyfélszolgálat telefonszámán is lehet érdeklődni csomagszám alapján.

A Sprinter vállalja, hogy csomagokat az átadást követően a következő munkanapon kiszállítja az ország teljes területén. Előre megadják címzettjeik részére azt a 60 perces időkaput, amikor futáruk várhatóan érkezni fog. Első sikertelen kézbesítés esetén a futár kísérletet tesz a csomag újbóli kiszállítására a következő munkanapon. Kiegészítő szolgáltatásaik között szerepel, hogy a címzettnek a kézbesítés pillanatában lehetősége van eldönteni, hogy a termék értékét készpénzzel vagy bankkártyával kívánja rendezni. A bankkártyás fizetési igényt nem kell a megrendeléskor jeleznie. Az utánvét kezelési díjon felül nem jár egyéb költséggel. A megújult nyomon követési rendszer segítségével a címzettek gyorsan és kényelmesen, saját otthonukból, vagy akár okos telefonjukról kezelhetik csomagjaik kézbesítését. Online portálukon (https://www.sprinter.hu/csomagkereso/) pillanatok alatt pontosan értesülhetnek a futár érkezéséről. Csomagok után a 06/1 347-3000 ügyfélszolgálat telefonszámán is lehet érdeklődni csomagszám alapján.

 

 

Házhoz szállítási költség

 

Megrendelés esetén, az alábbi árakon számlázunk:

Vásárlási érték

Szállítási költség

1 -15.000 Ft

Bruttó 1.270,- Ft

15.000 felett

Ingyenes

 

Akváriumot csak személyesen szállítunk előzetes egyeztetés alapján, szállítási költségről kérjen ajánlatot.

A fent leírt szállítási költségek csak belföldi szállítás esetén érvényesek.

 

Szállítási határidők

 

Web áruházunk a sajátmárkás termékeinken kívül több beszállító termékeit kínálja. A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-5 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.

Cégünk minden esetben a Vevő érdekeit tartja a legfontosabbnak. Ha mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk vagy besszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni, maximális rugalmassággal és pénz visszafizetési garanciával kezelünk!

 

Fizetési módok

 

- utánvét 
- előreutalás (Egyedi kérés esetén van mód átutalásos fizetésre is. Ilyen esetben kizárólag az általunk visszaigazolt megrendelés alapján készült elő számla alapján kell az átutalást megtenni. Az utalás beérkezése után küldjünk a csomagot a megrendelőnek.)

Ha a csomaghoz utánvéttel kívánja átvenni, akkor a teljes összeget a csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.
Minden kikézbesített csomagban megtalálja az ÁFA-s számlát, amely tartalmazza a termékeket tételesen és a szállítási költséget.
A jelen szolgáltatás igénybevételével a felek között - magyar nyelvű - írásbeli szerződés jön létre.

Ha csomagok sérülten érkeznek, átvételkor kérjük, készíttessen jegyzőkönyvet a futárral.

 

Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

 

A fogyasztóvédelmi törvény 1997. év clv. 17/A paragrafusa alapján:

 

A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

 

Székhely postai címe:2800 Tatabánya, Kossuth Lajos utca 55.

Internet cím: www.fisch.hu

Telefon: 06-34/337-142

E-mail: contact@fisch.hu; info@fisch.hu 

 

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát.

 

A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.

 

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/
  • Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
  • Tájékoztatjuk, hogy amennyiben fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.
    A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”). Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.


Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

 

Online vitarendezési platform

 

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

 

 

Kupon szabályzat:



A vásárlások alkalmával kupon pontokat lehet szerezni webáruházunkban. A vásárlás értékének megfelelően, az alábbiak szerint lehet kupon-pontokat szerezni, amiket a későbbiekben levásárolhat.



PONTGYŰJÉS:


100 Ft után 10 pont jár (azaz a vásárolt összeg 10%-a.)! 

Pl.: 2000 Ft-os vásárlás esetén 200 pontot írunk Önnek jóvá.

Fontos: A megszerzett pontok érvényessége 180 nap. Az érvényességi idő lejárta után automatikusan törlődnek azok a pontok, amik megszerzése a kapott dátumtól számított 180 napon belül nem lett beváltva. A lejárat előtt e-mailben értesítjük, hogy pontjai le fognak járni. 

Két ÉRTESÍTŐ levelek küldünk Önnek, a lejárat előtt egy hónappal, illetve a lejárat előtt 10 nappal.


PONTBEVÁLTÁS:


A beváltáskor 1 pont, 1 forintot ér.

Pl. 200 pont = 200 Ft kedvezmény a vásárlás végösszegéből.

Rendelésenként a rendelés értékének maximum az 50%-ig válthat be pontot.
A megszerzett pontok akkor aktiválódnak, ha rendelését visszaigazolt státuszba állítjuk.
Amennyiben rendelésénél kupon pontot vált be, akkor azért a rendelésért nem kap újabb pontokat.
Akciós termékek vásárlásáért nem jár kuponpont, illetve nem vásárolható le ilyen termékekre.
A rendelésénél beváltani kívánt kuponpontok adminisztrációját a kosár tartalma mezőben található részletek gomb megnyomásával éri el. Itt a mennyiség oszlop utolsó sorában található a jóváírásra felhasználható pont mennyiség. Ha változtatni szeretne a beváltandó pontok darabszámán, akkor annyit kell tennie, hogy átírja a mennyiséget, majd a „Módosít” gomb megnyomásával véglegesítheti a változásokat.
A kupon rendszerben csak magánszemélyek vehetnek részt! A pontok másra nem átruházhatóak. 

A KUPONOKRÓL:


Kupon pontjait a Felhasználói fiók mezőben található „Kupon pontok” nyomógomb segítségével tekintheti meg. Itt a listában szereplő kuponpontoknál, amelyik sorban a szöveg szürke, azt még nem hagytuk jóvá Önnek, vagy már beváltotta, ami kékkel látható, azok a felhasználható pontok. A felület felső részén található kupon kód aktiválása mezőben tudja beváltani egyedi kupon pont szelvényét, ami beváltáskor azonnal jóváíródik kupon-pont számláján. Egy kupon szelvény kód csak egyszer aktiválható.

Kék színű kupon: felhasználható kupon
Szürke színű kupon: inaktív, felhasznált, vagy lejárt kupon

 

Akciók

 

Folyamatosan különböző akciókat szervezünk. Ezek az akciók a készletek erejéig vagy az akciók határidejéig érvényesek. A határidős akciók esetén az akció érvényesítéséhez a rendelés beérkezése számít, nem a rendelés teljesítése. Akciós termékek esetében a megrendelő a visszaigazolásainkon az akciós árakat fogja látni. Az akciós árainkat a honlapunkon megtalálható normál árainkból képezzük. Ez vagy fix akciós árat vagy százalékos kedvezményt jelent. Az akciók az akciós készletek erejéig érvényesek a megrendelésekről visszaigazolásokat küldünk, melyeken az akciós termékek és az akciós áraik is szerepelnek. Ha az akciós termékek elfogytak, a megrendelőt erről írásban értesítjük.

 

Téves megrendelés

 

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a contact@fisch.hu címen vagy a 06-34/312-496 vagy a 06-34/337-142 telefonszámokon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

 

Csomag újrakézbesítés

 

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 2 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, ebben az esetben a szállítási költség Ön hibánkon kívül cégünket terheli. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek, de csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

 

Elállási jog

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 45/2014 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A vásárló az elállási joga gyakorlását írásban (Kitöltött Elállási/Felmondási nyilatkozatminta elküldésével vagy erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozó e-mailben vagy postai úton) köteles az eladónak bejelenteni. A fogyasztó az elállás jogát már a rendelés leadás és az átvételi nap közötti időszaktól kezdve gyakorolhatja. Az elállási határidő meghosszabbodik a 14 napot követő legfeljebb 12 hónappal, ha előzetes tájékoztatás az elállási jog meglétéről és feltételeiről elmarad! Ha e 12 hónapon belül sor kerül a tájékoztatásra, akkor, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló 14 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. Több termék rendelése esetén az utolsó termék átvételétől kezdődik a határidő (egy megrendelés, de többszöri kiszállítás esetén). A fogyasztó köteles legkésőbb az elállás jogának gyakorlásától számított 14 napon belül visszaküldeni az árukat vagy átadja azokat a kereskedőnek vagy a kereskedő által felhatalmazott személynek. A vállalkozás az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által megfizetett teljes összeget. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A fogyasztó csak az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezelésből adódó értékcsökkenést meghaladó értékcsökkenésért felel. Az ezt meghaladó értékcsökkenést követelheti az eladó a fogyasztótól. Ha a fogyasztó él elállási jogával, akkor annak tényét a vállalkozásnak tartós adathordozón (pl.: e-mail) haladéktalanul vissza kell igazolnia a fogyasztó nyilatkozatát. A fogyasztó által kifizetett összeg visszatérítése a fogyasztó fizetési módjával megegyező módon történik, kivéve, ha a fogyasztó más visszatérítési módba egyezik bele (ez nem járhat költséggel a számára). Elállás esetén csak a legkevésbé költséges szállítási mód költségét kell visszatéríteni (pld. expresz kiszállítás költségét nem) a fogyasztó részére. A vállalkozás - amennyiben nem vállalta, hogy az árut maga szállítja vissza - mindaddig visszatarthatja a visszatérítést, amíg vissza nem kapta az árut. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, valamint a zárt csomagolású termékek kibontása után. (Pl.: halcsali) 45/2014. korm. rendelet 29. § 1. bekezdésének e. pontja.

Nincs elállási jog olyan termékek tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékekkel.

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:

jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon, telefonon 06-34/337-142, 06-34/312-496 vagy e-mailben (contact@fisch.hu)

munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (megbontott etetőanyagot, használt fonott zsinórt és damilt csak indokolt esetben, használt, mosott ruházatot pedig csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!

Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
Fisch Kereskedelmi Kft.
2800 Tatabánya, Kossuth Lajos utca 55.
Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással adja fel, ne küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket nem áll módunkban átvenni!

A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és piros postai utalványon, vagy banki átutalással visszaküldi Önnek a termék értékét.

 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

 

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Letölthető formátum 

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása:(kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

 

Szavatosság, garancia

 

 

Kellékszavatosság

 

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Az Ügyfél - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

 

Termékszavatosság

 

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló - választása szerint - kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Jótállás

 

A Fisch Kereskedelmi Kft. a saját termékeire 1év kötelező jótállást valamint azon termékeknél, amelyeknél nem kötelező a jótállás 2 év termékszavatosságot vállal. Az EHEIM cég egyes termékeire a hazai importőr, a 3 év garanciát biztosít. A jótállási határidő az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik. A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül - magyar nyelvű jótállási jegyet átadni. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
 - Elsősorban választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;- ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

Az új PTK. konkrétan meghatározza, hogy a jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállalóval szemben.

Békéltető testületek elérhetőségei

Kormárom-Esztegom Megyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefon: 06-34-513-010
Fax: 06-34-316-259
web: www.kemkik.hu

http://kem-bekeltetes.webnode.hu

A vonatkozó jogszabályok teljes szövege itt olvasható:
17/1999.(II.5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről
49/2003.(VII.30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
151/2003.(IX.22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
2001.évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
Ptk. a hibás teljesítésről

45/2014 kormányrendelet

Garanciális javítások szervize

Ha a megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük, hozza el személyesen vagy küldje el postán a Fisch Kereskedelmi Kft. címére (2800 Tatabánya, Kossuth Lajos utca 55. Telefonszám:34/337-142, 34/312-496) a vásárlást igazoló számlával együtt. Botalkatrész vásárlásnál, vagy javításnál, ha valamelyik tagot pótolni kell, a Szakszerviznek szüksége van az egész botra, csak így kerülhető el az esetleges illesztési probléma.
Az orsók házának megbontása, a csavarfejek széthajtása a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. Az orsók javításához a szerviznek szüksége van az orsó dobjára vagy pótdobjára. Ha a termék javítható, a Fisch Kereskedelmi Kft. szervizében a legrövidebb időn belül megjavítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható, újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető, a termék árát vagy egy hasonló kategóriájú eszközt küldünk helyette, ahogyan ezt Ön kéri. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a Vásárló teljes körűen felelős.

A megvásárolt akvarisztikai eszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük, hozza el személyesen vagy küldje el postán a Fisch Kereskedelmi Kft. címére (2800 Tatabánya, Kossuth Lajos utca 55. Telefonszám: 06-34/337-142, 06-34/312-496) a vásárlást igazoló számlával együtt. Az akvarisztikai termék javításához küldje be kitakarítva a teljes terméket kivéve biológiai szűrőanyagokat. Ha a termék javítható, a Fisch Kereskedelmi Kft. szervizében a legrövidebb időn belül megjavítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható, újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető, a termék árát vagy egy hasonló kategóriájú eszközt küldünk helyette, ahogyan ezt Ön kéri. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a Vásárló teljes körűen felelős.

 

 Online tartalom


A weboldal tartalma informatív jellegű.

A weboldal üzemeltetője/szerzője pontos és hiteles információk közlésére törekszik, azonban nem vállal semmilyen felelősséget az információk teljességét, helyességét, vagy minőségét illetően. Nem terheli felelősség a feltüntetett információkért, az esetlegesen előforduló hibákért, amennyiben nem volt szándékos. Az üzemeltető/szerző fenntartja magának a jogot a tartalom módosítására, vagy törlésére az oldalon anélkül, hogy külön bejelentené.

 

Hírlevél

 

A Fisch.hu webáruház regisztrált felhasználóinak havi rendszerességgel, automatikusan küldünk hírlevelet. Ebben a portál életével kapcsolatos kiemelt eseményekről, és az aktuális vásárlási lehetőségekről tájékoztatjuk Önöket. Ha nem kíván hírlevelet kapni, kattintson a "leiratkozás a hírlevélről" feliratra, amelyet a hírlevelünk alján talál. Ugyanezt megteheti az adatlapján is, ha a hírlevél kockában a pipát kikapcsolja. Adatlapját a bejelentkezés után a felhasználói profil menüpont alatt, tudja tetszés szerint módosítani.

 

Adatvédelem

 

A Vásárlók adatait kizárólag saját számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. A vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről. Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez bennünket). A szerződéseket a Fisch Kereskedelmi Kft. elektronikus nyilvántartásában iktatja és archiválja, ezzel biztosítva a szerződés adataihoz való utólagos hozzáférés lehetőségét.

 

Kérjük Önöket, hogy észrevételeiket, kérdéseiket, javaslataikat küldjék el a contact@fisch.hu címünkre.

 

A Vásárlási feltételek letölthető IDE KATTINTVA!

 

Köszönettel!

Fisch Team