h
Carp Zoom nyílt nap - GALÉRIÁval
2010. Jún. 29.

avagy egy baráti peca picit másként...
Két hete páran úgy gondoltuk, hogy itt az ideje ha a szokásos megbeszélést most már horgászattal is össze kötjük. Ekkor jött az ötlet, hogy ha már mi horgászunk, akkor had horgásszon más is, és ha már ott vagyunk és ők is ott vannak, akkor mutassunk be pár trükköt és nyissunk lehetőséget arra, hogy ne csak kérdezhessenek de próbálhassanak is. Lássuk mi is történt aznap...

Carp Zoom tesztcsapat

Bizony, ha jobban belegondolok, az időpont kiválasztása nem éppen a legszerencsésebb volt. Egyfelől Szent Péter lehetett volna bőkezűbb is - mert napsütést sajnos nem igen láttunk-, másrészt legközelebb tényleg szerencsésebb lesz ha ilyen eseményt inkább hétvégére teszünk. Jelentem tanultunk belőle, de már így is jól eső érzés, hogy mindezek ellenére közel százan látogattak meg minket.

Tesztcsapatunkat négy horgászunk képviselte: Kocsis Laci, aki a feeder és rakós botos technikák rejtelmeibe avatott be, Tóth Henrik aki match botozást mutatott be, Polgár Sanya aki bár bojlizással indított, de hamar áttért ő is a matchre, és jómagam aki egy könnyed pickerezés mellett tettem le a voksom.

A nyílt nap során olyan vízre látogattunk el, mellyen még egyikünk sem horgászott. Mindenesetre a tógazda szívélyes fogadtatása és a csodálatos környezet hamar eloszlatta félelmünket és végre elkezdhettünk készülődni.
Apropó készülődés. Előzőleg hiába beszéltük meg, hogy „ne hozzunk sok cuccot", természetesen most is volt mit rendezgetni. Mindannyian kicsomagoltuk aznapra szánt botjainkat, elővettük titkos receptjeink alapján kikevert etetőanyagainkat azzal a különbséggel, hogy most már nem rejtettük véka alá, hogy hogyan is készülnek. Aki kíváncsi volt most nem lett öregebb csak tapasztaltabb, mert sokaknak ott a helyszínen mutattuk meg, hogy mi és hogyan kerül az etetőanyagjainkba.

Az előre regisztráltak a tippek mellé még egy-egy ajándékcsomaggal (etetőanyag, sapka, horogpellet, valamint egy 1000 forintos ajándék utalvány) is gazdagabbak lettek, ráadásul Csaba „San" környei szusiját is megkóstolhatták azok akik idelátogattak.

És hogy milyen volt belülről?
Rengeteg kedves, érdeklődő horgász, kötetlen beszélgetések és igazán jó hangulat. Kitárgyaltuk az élet „nagy" dolgait és szurkoltunk Lacinak, hogy fogjon végre pontyot .(nem sikerült  - a szerző) Hülyéskedtünk, horgásztunk egy jót, és jól éreztük magunkat, ez az, ami lényeges.

Hamarosan ismét összeáll a csapat egy nyílt napra, a részleteket keressétek itt a www.fisch.hu webáruház magazinjában!

Galéria itt...

Carp Zoom Teszt Team

Carp Zoom tesztcsapat

Hozzászólások:

2010-06-23

Már látom szemeim előtt hogy megint összejön minden arra a napra ami lesz.
Vagy verseny, v. halfőző, v. Balatoni esemény, v meló....
Pedig össze kell hozzam hogy elmehessek.

ááááááááááá

Kedves Mihály!

Köszönjük a szíves vendéglátást! Véleményem szerint sok tógazda tanulhatna Önöktől! A csapat nevében is nyilatkozva bátran állíthatom, hogy visszatérünk

Török Mihály

Nézelődő

nézelődik, ismerkedik....

2007-01-01

Remélem jól éreztétek magatokat a Környei HE. vendégeként.
Szívesen látunk benneteket ismételten, ha igény merül fel .

Tisztelettel: Török Mihály
HE. Elnöke

2009-12-01

Aggodalomra semmi ok! hamarosan itt a következő egy főváros közeli helyszínen :)

tormási

Néha írogat

kérdezget, válaszolgat...

2010-03-07

sziasztok!nagyon sajnálom hogy nem lehettem ott veletek!biztos nagyon jo kis \"buli\"volt!remélem hamarosan lesz folytatása amin már én is ott leszek!üdv:ottó

Claudia

Nézelődő

nézelődik, ismerkedik....

2010-06-05

Gratulálok, jó cikk lett. És jó nap is volt :)

2010-06-23

Köszi a vigasztaló szavakat! :)

2009-12-01

Nem volt verseny, illetve csak egymás között de nem néztük a végeredményt. Tényleg kellemes kis nap volt sok-sok vidámsággal és praktikával. Aki ott volt az nagyon hasznosnak találta :)

Helló!

Nagyon jó nap lehetett! Sajnálom hogy nem lehettem ott. A 3 órás verseny elmaradt?

polgarsasa

2009-02-17

Nagyon jó kis nap volt, amit meg fogunk ismételni és még jobb lesz!!!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezni!